Morning x3

Good morning ^^

Jag har käkat frukost och legat och sett på TV den här morgonen :F Men jag håller på att bli sjuk :C Inte bra, det är ju tävling om 1 vecka!! >:C Tänkte bara säga att Anja är på sitt landställe, och jag tror inte hon kan blogga därifrån :( Rebecka är hos sin mormor, hon kan ju blogga med sin Iphone, men jag vet inte om hon har dator där heller... Så jag få ta på mig min awesoma ide om att skriva 4 inlägg per dag... ;___; Höhöhöhöhöhöhöh...



Har inte frågat vad ni tycker om våran Header, så komentera och skriv vad ni tycker :D Annars kommer en dum hest till ert hus och äter eran näsa O.o Och det vill man inte!!



Kommentarer
Postat av: Filippa

Väldig fin!

2010-11-06 @ 16:27:24
URL: http://filippasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0