ont!!!!

Har fortfarande ont i benet :(

tycker



sååååååååååååååååååååååååååååååååååå synd om dig toriis!!!!!!!!!!!!!!

Hade "geografi" idag och i slutet så ska vi göra en ö med sina lagar och sånt och jag kom på en jättebra ide (tycker jag) det är Kändisön där bara de snyggaste och största kändisarna bor och mitt på ön så är det en vulkan som sprutar ut massa godis och glass en dag i veckan. Sen i skolan så går man från 10-1 från tisdag-torsdag och i skolan lär man sig hur man blir en kändis. Och som president har vi självaste Britney Spears! Som modegud har vi Lady Gaga så om man vill ha ett modetips så går man till henne. Alla har mig som idol såklart :) På ön bor Britney Spears, Beyonce, Rihanna, Pink, Christina Auguleira, Lady Gaga, Kesha, Taio Cruz, Jason Derulo, Eminem, Flo Rida, Katy Perry, Jordin Sparks, Tom Cruise, Angelina och Brad, Victoria och David, Sean Kingston, B.o.B, Madonna, Cameron Diaz, Johnny Depp, Leona Lewis, Alicia keys, Jay-Z, Usher, Green Day(bara för Anja och Tora), Abba+ deras familjer och betjänter och massa andra ni får gärna kommentera med fler tips :)
en liten del av ön typ...... /////////Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0