Tora är efterbliven...

Yes...

Har inte bloggat på den här bloggen sen vi gjorde den... Haahahhahahahhahahah xC Så nu när jag har tid, så gör jag det ^^



I Onsdags var jag med Anja och Stina i globen. Det var Nice :3 Jag köpte 2 nagellack :P



Sen käkade vi på Mc Donalds :)




Igår så klippte jag mig. 10 cm... Omg, seriously, jag fattar inte hur jag vågade. Menjag är hursom helst nöjd ^^

resultat :D

 <--- Snygg tjej. huh??

Ja, sådär blev det!

Nu kollar jag på Phineas och Ferb. Det är fett awesome.





Ha en trevlig helg!! Eller inte...



Kommentarer
Postat av: Naja Junimark

det blev as snygg när du klippte digt

2010-10-22 @ 22:40:19
Postat av: Tjora

Yes, I know <3 Haha nej jag skoja, men fett snygga Uggs du köpte!!!

2010-10-23 @ 19:05:54
URL: http://specialmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0