Bowling :D!

Hejsan, var ett tag sen jag bloggade men har faktiskt inte orkat.... så nu är jullovet snart slut :( men det har varit ett jättebra jullov!!! gjort grejer nästan varje dag! och idag var jag Stina, Tora och anja och bowlade det var jätte kul och såklart vann jag haha och sen gick vi och åt..... sen nu ska vi typ ha gäster elr så är dom redan här hehe oops.. kanske ska gå ner och kolla haha men sen la sara ut nåra fina foton från typ en vecka innan sommarlovet 2010
Jag och söta hannis Saknar dej sååå j**la mkt!!!!
hanna!!!!
Cool bild!
hihi jag lekte på tågstationen
hehe
LOVE!!!
jag så nu säher jag väl hej då!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: stella

Fiins blogg, ha det bra på er alla tre knasisar <3

2011-02-22 @ 15:24:57
URL: http://stellaballago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0