GÄSTBLOGGAR

Hejsan alla läsare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag med Anja , efter en lååååååååååååååååååång tråkig skoldag !

Men efterskolan träffade vi på Anja !

JA DET GJORDE VI !!!! JAG är fantastik( NOT från Anja)

Hon ljuger ju såklart , jaaaaa . vet ni vad jag har köpt t Anja ? det vet jag inte heller .

för jag ska köpa snaart . Fast då måste hon följa med mig för annars vet jag inte vad hon vill nananaahahhha !!! jag skoja bara hon får stå på andra sidan farsta . Wilma ska köpa en plasma tv till mig !!!!!!!

Anja ska köpa 99000980271498273947238794 kilo kläder till migggg.

OCH DEDÄR VAR MIN FLUM KOMPIS SOFIA SOM GÄSTBLOGGADE.

eN APLÅD FÖR SOFIA*KLAPP KLAPP*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0