Längtar!

ÅÅÅ nu längtar jag till Jul för då ska jag få en ny iPhone :D kanske en macbook (bara gissar) typ kamera från mormor klänningar fast dom har jag redan fått :) och av pappa så har jag ingen aning...:P han har sagt att vi kommer att få något som ingan av våra kompisar har och det var transporterat, vi skulle fått det förra året men det var försenat. För typ en vecka sen så var det lite kul för pappa ba: "vet ni vad jag gjort nu?" och jag: "mmm...nee"
pappa: "slagit in alla era paket, det var så jobbit!" och jag: "YES!" :Dhaha det tyckte jag var bra haha och igår så var jag i sickla och handlade lite mer julklappar till kompisar så nu har jag köpt till
Alma
Coco
Evelina
Hanna
Johanna
Sara M
Sara S
Mimmi
Tora
Anja
Mamma
Pappa
Farmor o farfar
Elliot (motvilligt)
Electra
det var alla men det var väl ganska många aja.....
MIN ÖNSKELISTA!:
1.iPhone
2.Macbook
3.biljetter till när Rihanna kommer till sthlm!
5. Tv
6. klänningar
7.nagellack+accesoarer
8.Pengar
9.Diadem
10.Glass
11.Godis
12. presentkort
ja det var min önskelista men jag vill oxå ha bankkort och ID :D men det vat jag att jag kommer att fåååå!!!!!
tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0