20/11-10

Moshiii :3

Igår var jag på Helfrids pyjamasparty :) Men jag sov inte över... Eftersom vi hade träning. Men innan så såg vi på Harry Potter and the deathly hollows, och eftersom jag har läst boken visste jag vad som skulle hända. Men eftersom det här var del ett, så kommer det mesta hända i tvåan :S filmen känndes jätte kort, enligt mig... Men det var väl för den var så himmla bra^^




Rekomenderar den starkt till alla Hp fans :D

Betyg: ♥♥♥♥ (4/5)

Trailer till filmen för er som inte har sett den <3



Nu ska jag berätta en kul grej... Jag och Mira satt bredvid varanndra på filmen, och snett framför oss satt en tant som gravade som en åsna. Så jag och Mira skrattade åt henne xP HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH ;C


Lägger upp bilder sen... kanske... Typ... ah :3


Kommentarer
Postat av: Mira!!!

hahahahaahhaha åsnegarv!!!! lägg upp bilderna!! <3

2010-11-20 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0