Chill xP

Ah... jag typ dör lite här :'> Imorgon ska jag åka skridskor med skolan, elevens val typ :S Men det är kul, men jag kommer slå mig gul å blå eftersom jag inte har åkt skridskor på typ ett helt år :S Haha. Imogon blir Nova 6 år ♥ Jag ska hämta henne efter skolan (slutar 14.00) och sen ska vi hem och mysa :3 av mig ska Nova få ett par örhängen och en Nyckelring grej, (anja vet hur den ser ut)

Ah, hittade ett sååå awesome fristående på Youtube... Helt ofattbart bra... SKIt SYNKADE. i början tror man typ att det är fel på videon för dom står så himla stilla xD Have a look :3





dör lite till... ♥


Btw, igår på träningen klarade jag Sträckt med helskruv :DDD Är stolt och glad ^^ Kan lägga upp video sen kanske, om min mobil-sladd funkar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0