Demo Demo Demokrativerkstan.......

hej hej alla sötisar!
idag var jag i demokrativerkstan med klassen :P
så kul var det inte.... men jag var ordförande i ett utskott det var ganska kul för då fick jag stå och trycka på en skärm istället för att prata om microchip... hehe  jag kom hem 17.20!!!!!!! från stan asså ofta man är i skolan såå länge och gick förbi minst 20 godisaffärer det kändes som barnplågeri att gå där och min lärare gick in typ på varje affär man kunde se och köpte kaffe men såklart fick inte vi når godis :( men i slussen så övertalade jag henne :) haha
Snart tävling!!!!!! oooo taggad!
Kramisar från RèβεςΚΔ! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanon bra :D ja tackar, änder annar då?

2010-11-10 @ 20:55:12
URL: http://miniboobies.blogg.se/
Postat av: molllyyyyyensia

haha skypen

2010-11-16 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0