Hello

Är så sjukt förkyld... Jag bara hostar och hostar... Har ont i halsen också, får gå till Apoteket och köpa halstabletter... Gör ALLT för att bli frisk... :( Bajskorv asså... vill INTE vara sjuk på tävlingen, men om jag är sjuk då kommer jag att köra endå! >:) 
 När jag är sjuk så brukar jag vara sjuk länge, men får hoppas att det inte blir så den här gången :S


Men, Men... Idag ska jag på Bio .___. jag ska se "Sammys äventyr 3D" OwO



Nova valde...


Men sen ska vi bara gå runt och mysa i Sickla.

Idag åker min Mormor & Morfar hem till Umeå oxå... :(


 

 




igår bloggade vi (jag) inte mycket... I know, men jag var faktiskt på Vapiano och åt med familjen.
Det var nog allt ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0