Mihihi

Haaai C:

Jag ligger hemma och dricker julmust, älskar det. Borde finnas året om... Fast då skulle jag droga det... ;__;
 Vi fick dricka cola idag på NO:n!!! Mwohahahahaha >:D Jag och anton började grava jätte mycket...
Anton: JAG bLIR HYPER AV SÅNT HÄR!!
Jag: AHAHAHHA, jag meeeed... Fast jag är alltid så här!
Mira: Eh... Vi har slutat nu...

Hehe... Som vanligt typ... Ah...

Kanske lägger upp bilder sen, som Mira vill. Hon vill att jag ska dokumentera mitt liv i bilder eller vad det var...

Nu är jag ledsen, det verkar som om att alla mobiler dör ;___;  Först så blev Rebecka's Iphone stulen i hallen, sen så dog Miras mobil, och nu min!! ;____; Kan inte leva utan den (hur levde man på stenåldern? Omg...)
 Btw, idag på gympan dansade vi pardans... Hahah, jag dog av garv för alla i klassen sög på att dansa... jag fick dansa med David och Marcus, och Marcus är ju typ 500 gånger längre än mig :S AHAHAH

Nu ska jag ta en kaka och du får inte Smaka :3 Mihihi

Kram Toooora ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0