Omh...

Harō shin'ainaru dokusha

Lite Japanska sådär, va?♥

Jag är fortfarande sjuk, feber har jag fått nu... Kanske inte var super smart att gå på träningen, men who cares? Om jag är sjuk på tävlingen, tänker jag tävla ändå .___.

Nu till skrytandet... Jag måste bara visa upp lite av min HK grejer (HK = Hello Kitty) ♥♥



Tofflor, täcke...



cooling, huh?





Julkalender ^^



Kudde ♥



Hello Kitty pocky ^^ :3 ♥♥♥♥




Okei... Det var rätt lite av vad jag har, men kan visa resten någon annan gång <3

Kalla mig Hello Kitty nörd, men det är jag faktiskt stolt över! >:D




Kommentarer
Postat av: aylin

Haha det samma fast om Bieber, man ska vara ett stolt fan! :D

Men hur är det med dig, kommer du till skolan någon den här veckan? Och btw berömde Laben dej på musiken, han sa stt du var grym !

2010-11-10 @ 16:55:36
URL: http://aylinnoor.blogg.se/
Postat av: love&peace

Söta tofflor^^

2010-11-10 @ 18:54:45
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0