The day who comes after next day!

Igår så bowlade vi, jag kom tvåa och cornelia vann sen gick vi och åt på donken trevligt trevligt. Vi såg en kille med hela kundvagnen full med baugetter man ba ehhhh... mhm... sen åkte vi till Sara M istället och tittade först på defently, maybe (vet ej hur det stavas) och sex and the city ävan fast alla utom sara hade sett den :P sen sommnade jag för att den blev tråkig och domm andra pratade lite skvaller och då vaknade jag igen haha mej asså..... sen tittade dom andra på den bästa sommaren den är sämst så jag sommnade igen och sen var det morogn och då gick jag till pappa och nu väntar jag på nåt kul ska hända.... Och till den stora finalen!!!!! JAG KOMMER PÅ TRÄNINGEN IDAG!!!!!!! *JIPPI ALLA SKRIKER MITT NAMN*
woohoo ses där alla som kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0