Tjena Gullisar......

Har typ varit sjuk hela veckan nu jättejobbigt och jag har fått sån där läskigt hosta nu men kommer kanske på träningen imorgon bara för att titta kommer att bli suktad men jaja vill göra nåt!!! Sen så ska vi bowla :D med Sara, sara, alma, coco och evelina, mimmi och linnea skulle oxå vart med men dom skulle göra nåt annat :( och sen ska vi skypa med hanna hela tiden!!! :D visst är vi smarta sen ska alla hem till sara S och sova där och titta på film hoppas att alla vill titta på samma film sommmej för jag brukar ha ett lite annorlunda filmval och dom andra vill titta på tråkiga filmer som förra gången tittade vi på "fantomen på operan" den var så tråkig att jag somnade under filmen hehe alltså skkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiitträkig!!!!!!!!!!
här är lite bilder från veckan....
jag nu....
jag och alma på studiedagen
oops... lite större aja det här ochså studiedag och sara som failar lite
Ännu mer av mej och Alma
och titta vad har vi här det är ju jag och sara!!!
och sen en till bild på mammas nya Mac!!!! <3
aaa typ som denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0