Kusin besök!!!

Här kommer en låt medan du läser inlägget Until we bleed
Haj haj!! Idag skulle jag igentligen gått på bio och sett en film jag jätte gärna viljat sett. Due Date.
Man jag kunde inte det för ingen av dom jag skulle gå
med kunde. Så det blev en besvikelse för jag
hade sett fram i mot det. Men jag stannade hemma och bakade CupCakes istället.
Sedan kom min kusin Patrik hit.  Han visade hur stäm apparaten( gitarr ) fungerade
som jag har fått låna funkade. Sedan fick jag en DVD av honom som man kan lära sig spela gitarr med.
Han är jätte duktig själv. Han kan spela Wake me up when september end. Och jag älskar den låten
så jag bara satt där och diggade. Men det var typ den enklaste han kan spela!!!
Han kunde spela massa andra låtar också!

Så här såg mina CupCakes


Dom var

 Och här är DVDn som jag fick av Patrik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0